fredag 13. februar 2015

Tusen hjertelig takk!

Foto: Christine Heim/Kakekrigen

Tusen hjertelig takk til alle dere som har heiet på meg gjennom Kakekrigen! Jeg blir både stolt, glad og ydmyk av alle de fine kommentarene.

Det har vært litt av en reise med opp- og nedturer og slitsomme dager. Men også en kjempefin opplevelse som jeg har lært utrolig mye av.

I går var oppgaven bryllupskake og jeg var veldig glad for at alt gikk etter planen, og at jeg kunne presentere en ferdig kake, som jeg i hvert fall selv, ble veldig godt fornøyd med.

Hvis noen skulle ha lyst til å prøve seg, finner dere oppskriften HER.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren! Det var velfortjent. Finalen var veldig spennende. Jeg heiet selvfølgelig på deg, men det er jo aldri godt å vite hva disse dommerne mener. Og alle tre kakene var jo fine, men bare din var som en drøm. Så godt at du ikke trakk deg fra konkurransen. Nå kan du nyte premien, og vite at du sto løpet ut. Hurra!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, Franciska! Kjempegøy at du vant!! Bryllupskaken din var en drøm å se på og den smakte sikkert kjempegodt! De 2 andre kakene var flotte også, men jeg heiet jo på deg! Skal prøve oppskriften:) Du får nyte premien og blir sikkert ikke mindre inspirert til å fortsette å bake etter den turen.
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jorunn!

      Kjempekoselig å høre!

      Ha en fin helg!

      Klem Franciska :-)

      Slett
  3. Gratulerer så mye med seieren! Så gøy, og vel fortjent! Bryllupskaken din var helt nydelig.
    Utrolig lurt med marsipan til å stikke blomster i. Det tipset skal ihvertfall jeg bruke neste gang det skal pyntes staselige kaker
    her i huset:-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Barbro, hyggelig å høre! :-)

      Klem

      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...