torsdag 30. mai 2013

Utdrag fra boken Sanselige Rom

Sanselige Rom er et utrolig spennende prosjekt. Det er ofte ett eller to rom som skiller seg ekstra ut i et hjem, og denne gang har jeg fått mulighet for å velge ut det beste av det beste. 

Boken er, akkurat som Sanselig sommer og Sanselig jul, på 200 sider med mer enn 450 fargebilder. Den er trykt på kvalitetspapir og med stivbind og ekstra omslag. Denne gangen blir det også flott kobbertrykk på tittelen.

Klikk HER for å se hvor boken kan kjøpes.

Hvis du har butikk, kan du klikke HER for å komme direkte til Svangaard Brands som forhandler boken, eller send en mail til: jesper@svangaard.dk.

Her får dere et lite utdrag fra boken! Håper dere liker den!

Omslagsbildet har jeg tatt hos dyktige Marianne som sammen med Sølvi står bak Inspirasjonsguiden

Bilder fra Sølvi som sammen med Marianne står bak Inspirasjonsguiden


Bilder fra Tonje Boganes
Bilder fra Kjerstis Lykke

22 kommentarer:

  1. Så roligt med en förhandstitt, det
    lovar gott det här. Jättefina bilder.
    Stor kram till dig Franciska
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Så flink du er Franciska! Gratulerer med nok et bokprosjekt!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  3. Åååå dette blir bra!
    Grattis til alle som fikk være med.
    Gleder meg å se resten...

    Ha en flott dag.

    Klem C

    SvarSlett
  4. Kan knapt nok vente...dette lover veldig bra altså!!!!!
    Elsker det jeg ser så langt!
    Lykke til videre med boken...du er som vanlig på rett spor!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Ser ut som en herlig bok med masse inspirasjon:)
    Flink du har vært
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder. Blir spennende å se boken.

    Ha ei flott helg

    SvarSlett
  7. For en herlig forside og noen inspirerende smakebiter! Det er en ære å få være med i denne boken og jeg gleder meg masse til å lese den i sin helhet:)

    Cat:)

    SvarSlett
  8. For noen nydelige bilder! Gjett om jeg skal kjøpe boka! :)
    Håper du blir med på give away inne hos meg :)
    Ha en finfin kveld videre.
    Klem C

    SvarSlett
  9. Wowwwww !! it looks great Franciska !!! congratulations !!!...xxx !

    SvarSlett
  10. Vakre bilder! Gleder meg til å se boken!

    SvarSlett
  11. Du er utrolig flink :)
    Gleder meg til å bla fra perm til perm, om igjen og om igjen :)
    Ha en flott helg :)
    KLem

    SvarSlett
  12. fantastiske bilder og for noen hjem, gleder meg masse til boken kommer :-)

    SvarSlett
  13. Ser fantastisk ut, gleder meg!! Utsalg i Drøbak??
    Klem♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette! :-) Det blir det sikkert, men vet ikke hvor enda. Klem F :-)

      Slett
  14. så koselig.... har alle som får vere med i boken fått vite at de er med??

    Gleder meg til å se boken... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Diana

      Ja, nå tror jeg at alle skal ha fått beskjed.

      Ha en fin helg!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  15. Hei Franciska, Gratulerer med ny bok:-) Du er kjempeflink! Gleder meg til å se boken:-) Fortsatt god helg! klem Siv

    SvarSlett
  16. Dette gleder vi oss til !!! Den blir garantert å finne hos oss på Mahildes verden :)

    Ruth M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre Ruth!

      Ha en fin dag videre!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  17. Vilka ljuvliga bilder från underbara hem:-) kommer man kunna köpa din bok i Sverige? Vill gärna ha den...
    Kram Kristina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristina

      Så hyggeilg at du liker boken :-)

      I Sverige kan den forhåndsbestilles hos Butik Drängstugan http://www.butikdrangstugan.se

      Ha en strålende uke!

      Kram

      Franciska :-)

      Slett
  18. Kul att kika in här och se ett förhands titt på det kommande vackra!
    Hittade hit via ett rött monogram. Väntar nu med spänning...
    Sussi på Stolpås

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...