søndag 12. juni 2011

Villa Malla - en opplevelse for alle sanser


Vi har hatt barnefri i pinsen og hatt tid til å være bare kjærester. Veeldig godt!

I dag var vi på Villa Malla som var en herlig opplevelse.

Vakkert innredet i akkurat den stilen jeg elsker. Avslappet, elegant og med masse personlighet. Maten var også helt nydelig og alle detaljene!... Her bør man ha god tid for bare å få med seg alt. Det er virkelig lagt sjel i både innredning og mat. En deilig opplevelse for alle sanser.

Palmene (som enda er en gåte for meg hvordan de får til å overleve vinteren i Norge) gir også en herlig sydlandsstemning. 

Villa Malla ligger på Filtvet på Hurumhalvøya, ca en times kjøring fra Oslo.








Bryllup på Villa Malle må også være en opplevelse:












Bildene er fra Villa Mallas nettside www.villamalla.no




16 kommentarer:

  1. Oj vilket paradis!!! Underbara bilder, tur att du tog dem så att vi oxå får njuta;) Kram Johanna

    SvarSlett
  2. kjære vene..for en opplevelse!! trenger jo ikke dra til syden...bare kjøre et par tre timer..tusen takk for noen nydelige bilder!! dete var oppløftende på en sen litt kald sommerkveld.glemte jo helt tid og sted her jeg satt nå i fuglekvitter og herlig melodi i bakgrunnen;)
    fortsatt god fri;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  3. What a lovely place to be !!...the next time call me ...and i am going with you...whahahahhaha!!...lovely week darling....xxx...

    SvarSlett
  4. Det er jo bare å drømme seg av gårde med de bildene der! :D Utrolig nydelig, tenket deg å kunne fått hatt det slik når man skulle feiret noe :) klem gamletingretten :))

    SvarSlett
  5. hei.
    åååå jeg dåner,
    helt i min smak dette her,
    så vakkert, å så mye godt på bordene,
    ønsker deg en fin 2 pinse dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei :)
    For et fantastisk sted.
    dette må jeg titte nærmere på. :)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  7. HERMOSO BEATIFUL HOLA FROM COLOMBIA I LOVE YOUR BLOG

    SvarSlett
  8. Ja tenk å ha bryllupet sitt der...sukk.. :) Nydelig mat og herlig atmosfære. Var der i fjor for første gang :) Tror ikke palmene er helt ekte...de kjentes ikke sånn vertfall?!..men hva vet jeg ;)

    Herlig at dere har fått kost dere som bare kjærester i pinsen...det tror jeg er viktig for alle familier.

    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Hej Franciska
    Allt ljus på dig och din bok idag :)
    Klem Håkan

    SvarSlett
  10. Åå, for et nydelig sted!! :-) Tenker dere har kosa dere her!! Ha en super ny uke!! KLEM

    SvarSlett
  11. Man få helt lyst til at pakke kuffeten og drage sydpå - dejlige stemningsbilleder.

    SvarSlett
  12. For et fantastisk flott sted, husker det var en repotasje fra dette stedet i et interiørblad i fjor sommer, utrolig vakkert!

    Så bra at seilbåtene klarte ferden over fjellet, håper du kan bruke dem i planene for sommeren....

    SvarSlett
  13. Det så ut som en herlig restaurant! Vi bor ikke så langt unna, så det må jeg notere meg :-). Takk for tipset!

    SvarSlett
  14. I all videste verden! Er dette i Norge?!! Ikke er det så langt fra der jeg bor heller..(vestfold)
    Regner med at batteriene er full ladet etter ett opphold her:))!!
    Ha en suuper dag!
    Tone-C

    SvarSlett
  15. Wow! Så ut som et fantastisk sted å gifte seg på:)

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  16. Ja, enig. Fantastisk sted. Var der på søndag selv:-) Bor bare fem min unna. Til info er palmene laget av plastikk, så det er derfor de holder seg så godt ;-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...