tirsdag 7. september 2010

Jeg bare elsker disse knottene!!


Noen ganger kommer man over noe som nesten prater til en. Slik har jeg det med disse knottene. De er bare så søte og helt spesielle. Det er også noe særlig med emalje som gir meg gode assosiasjoner. De bringer tankene tilbake til barndommens stunder hos mormor og morfar.


Jeg har akkurat bestilt 51 stk. hos Sanselig Interiør på SkiDe er utrolig hjelpsomme og gir en fantastisk service. Jeg er glad for at jeg har flyttet nærmere og gleder meg til å besøke butikken live.


Jeg skal bruke knottene på det nye kjøkkenet, som akkurat nå ikke ser ut!! Det er halvt kirsebærfarget og halvt hvitt og alt står utover gulvet. Ikke akkurat et vakkert syn. Men det blir forhåpentlig bedre snart.


Ønsker alle en strålende dag! :-)



34 kommentarer:

  1. Hei hei
    Enig med deg i at disse knottene er lekre.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Veldig fine knotter, ja. Det kommer til å bli kjempeflott! Skal bli spennede å se når kjøkkenet er ferdig ;-)

    SvarSlett
  3. De er råfine de knottene der...skal gå inn og se nærmere på:)
    Ha en fin fin aften...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Kjempesøte knotter:) Blir gøy å se kjøkkenet:D

    SvarSlett
  5. Så nydelige knotter!! Gleder meg til å se kjøkkenet når dere er ferdig ;-)

    SvarSlett
  6. AMAZING knobs!!!! TOO cute!!!!
    Cant wait to see how they look on your kitchen!!

    Greetings
    Lynda

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Så lekre knotter da!!
    Kan tenke meg de setter en "spiss" på kjøkkenet ditt:)
    Lykke til med oppussingen:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Er såå enig med det. Emalje skaper minner fra barndommen. Kjempe fine knotter du har fått deg.

    god kveld

    Anita S

    SvarSlett
  9. Artige knotter! Gleder meg til å se flere detaljer.

    SvarSlett
  10. kjempekule knotter! vet du hvem levrandøren er?

    SvarSlett
  11. Heihei! Så fin blogg du har:) Sanselig interiør er en utrolig fin butikk. Der kan man finne mange herlige skatter. Var der på fredag og kjøpte meg tidenenes (i følge meg selv hehe) hjertebank kommode:)

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Lotta

    SvarSlett
  12. I love these details! would like to have them at home:)
    regards
    J.

    SvarSlett
  13. Det kommer til å bli knallfint, flotte knotter, og jeg gleder meg til å se bilder av køkkenet ditt!!
    klem♥

    SvarSlett
  14. Takk for alle de koselige tilbakemeldingene deres. :-)

    Det er Parma som leverer knottene. Jeg prøver også å få overtalt Snella og Petronella til å starte opp med knotter. Ser for meg at de fine og artige motivene deres hadde egnet seg perfekt til knotter :-)

    SvarSlett
  15. Kjempe-flotte!!

    Ha en fin dag!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  16. Fås også på BOHUS - til halve prisen, mao kr 29.90,. stk. Har nettopp kjøpt meg 6 stk selv. de er kjempefine!

    SvarSlett
  17. De knottene er bare skjønne,jeg har de selv på alle garderobe skapene i annen etage.
    Gleder meg til å se bilder.....

    SvarSlett
  18. Akkurat disse har jeg ikke sett før. Virkelig fine!Takk for tipset. Første gang jeg besøker din blogg.Følger gjerne.

    SvarSlett
  19. Sanselig interiør er en herlig butikk! Gleder meg til å se kjøkkenet!

    Ha en fin høst dag!

    SvarSlett
  20. Hei, Franciska!
    Jeg har aldri besøkt Sanselig interiør, men jeg tror det er på tide. Bor jo bare 20 minutter unna.

    Knottene er kule, noe som fort "gjør" et møbel til noe mer enn vanlig. Det er det lille ekstra, som vi alle vil ha, sant?

    Håper du har gode dager!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  21. Hei hei ! :)

    Jeg har fått holdt av et par av disse knottene som skal hentes i morgen. ;)Disse skal jeg ha på et konsollbord på skuffene der. ♥ De er bare helt fantastisk flotte. :) Jeg er nemlig veldig glad i urskiver, så disse er midt i blinken for meg. ♥ Skal legge ut en liten giveaway med 2 stk urskiver i dag eller i morgen tenkte jeg. :) Flere som maler kjøkkenet sitt ? :) Vi er akkurat ferdige med å male furukjøkkenet vårt hvitt. Stor forandring må jeg si, ble ganske bra. Men aller helst ville jeg hatt nytt kjøkken, men vil ikke legge så mye penger i det for planen er å flytte etterhvert.

    Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet. :)

    Ha en flott tirsdag videre ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  22. For noen herlige knotter!!! Og for en flott blogg du har...hvorfor har jeg ikke vært her før? Legger meg til som følger med en gang ;o) Ha en strålendfe uke! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  23. Ja, de er lekre. Med et kjøp på 51 stykker!!! så håper jeg du får god serviec ja. Hohoho :o)
    Jeg har 4 stykker av samme sorten. Fant ingen butikk som hadde dem jeg da, så jeg ringte til Palma og fikk dem sendt på døren. God service det også;)
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  24. Hei. knottene er helt utrolig flotte, og vi valgte de samme til vårt kjøkken akkurat 50 stk. vi kjøpte fra en interiørbutikk som to 89 kr stk, mens min venninne kjøpte fra fra Bohus til 29 kr stk. HELT LIKE...

    det er jammen mye penger når det blir så mange knotter... Lykke til Franciska.. gleder meg til å se..

    SvarSlett
  25. hej oj oj vilka söta knoppar.. vill haa.. kram sussie

    SvarSlett
  26. Utrolig fine. Kan tenke meg at de blir lekre på et kjøkken.
    Jeg ville gjerne hatt dem på nattbordet mitt. Enda en ting å føre opp på ønskelisten.

    SvarSlett
  27. Hei=)
    Det var bare helt nyyyydelige knotter! Skjønner godt at du falt for dem=) * vil også ha*=)
    Ønsker deg ei riktig god helg=)

    SvarSlett
  28. Ja de knottene er bare sååååå lekre!!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  29. Hvor er de sjove og anderledes, dine knopper.

    FRØKEN ANKER
    www.froeken-anker.dk

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...