mandag 4. mai 2015

Jeg var stor som et fjell - men det endte godt!

Her er det ikke en, men to!

Litt av en beskjed å få, når man er gravid! Men vi hadde prøvd å få barn lenge, så den ble tatt imot med stor jubel!

Tenk vi skulle bli foreldre, ikke bare til en, men til to små! Wow! Har var det bare å forberede seg!

Jeg ble stor som et fjell! Dette bildet er tatt to måneder før fødselen! Det var tungt, og jeg skjønner ikke helt de som synes det er SÅ koselig å være gravid, he, he, dobbelt opp av det meste av plager, men det var absolutt verdt det! De koste seg godt derinne, og de ble der heldigvis helt til termin!

Ha, ha, ha, jeg husker særlig de siste ukene, jeg var så stor at jeg måtte vekke Vegar på natta, for å få ham til å snu meg!! Og når jeg skulle ut av senga, måtte jeg bruke et hundebånd, som vi hadde bundet fast til fotenden av senga for å komme meg opp!



I dag, for akkurat 11 år siden kom disse to fantastiske skapningene til Verden! 26 timer tok det, men ut kom de! 

Gratulerer så mye til Verdens beste Celina og Alexander! 11 år i dag!








2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til de fine barna og foreldrene :))
    Så deilig med dobbelt opp av alt, hehe :) DET er mye glede det ♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...