onsdag 17. september 2014

Ny fabelaktig giveaway! Vinn flott veggdekorasjon verdi 999,-

I går skrev jeg om butikken Fabelaktig fra Kristiansand. De gir nå bort denne fine veggdekorasjonen fra Santai. Den er i kobberfarget stål i størrelsen 75 x 50 cm, med teksten: 
«I love you to the moon and back plus infinity» 
Verdi kr. 999,-

Konkurranseregler:
1 lodd for å skrive en kommentar
10 lodd for å like Fabelaktig på Facebook. Klikk HER!
10 lodd for å dele konkurransen. (Klikk "Liker" under innlegget eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (10 lodd per gang du deler). Del på Instagram med #vakrefabelaktig og @franciskasvakreverden.

Trekning 27. oktober!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

11 kommentarer:

  1. Jeg prøver lykken med 11 lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. 11 lodd tar jeg med meg, og krysser det jeg har. :)
    Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Denne var rålekker! Jeg deler på insta også 👍

    SvarSlett
  4. Likt og delt på Facebook hos deg og Fabelaktig, på Instagram og deler dette på G+ herfra. Pluss kommentaren da, hehe. ;-) Det bildet er sååå fint!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og der fikk de seg en ny kunde også @franciskasvakreverden :-) Gleder meg til varene kommer :-D

      Slett
  5. Har likt Fabelaktig på Facebook fra før, og har delt konkurransen på både Facebook og Google+, så da er jeg vel oppe i 31 lodd ;)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. 21 lodd :) likt og delt på facebook!

    sighal@live.no

    SvarSlett
  7. 21 lodd her😊 Står høyt på ønskelista denne.

    SvarSlett
  8. Jeg trekker hele 41 lykkelodd - liker Fabelaktig på facebook, og har delt give away'en på facebook, instagram (cseljelid) og på bloggen min.

    Klem fra Christine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...