onsdag 19. mars 2014

Vinneren av middagstesten ble...

Vi har, som dere vet, testet ut flere leverandører av middager og vi har nå funnet vår favoritt!

Vinneren er Godtlevert.no!

De vinner på flere ting:

  • De har gode, barnevennlige menyer som også passer godt for voksne
  • De har gode oppskrifter med tidsangivelse, slik at man vet ca hvor lang tid det tar å lage middag
  • Oppskriftene er enkle å følge med mange gode tips
  • De har flotte bilder på oppskriftene, som gjør det enklere å lage maten
  • De har svært gode råvarer
  • De har passe mye mat, ikke for mye og ikke for lite
  • De har god variasjon av oppskriftene
  • Og så er dere svært hyggelige å ha med å gjøre.

Godtlevert har nå en spennende nyhet! De har inngått samarbeid med Grethe Roede og kan nå tilby en egen sunn og god Grethe Roede Meny.

Den tester vi de neste to ukene og resultatet deler jeg selvfølgelig med dere! :-)

Roede menyen var en svært positiv overraskelse! Masse gode smaker, kreative oppskrifter og sunnt og godt! Så langt min favoritt!


Vi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:


Dag 1:
Kyllingbryst med spekeskinke
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 5
Celina ni år - 5
Morfar - 5

Min mening: Dette var kjempegodt!! Veldig godt med spekeskinken til kyllingen og deilig friske 
grønnsaker til! Barna likte det også svært godt. Og pluss for at det var raskt og enkelt å lage.

Dag 2:
Urteschnitzel med pasta
Pappa - 5
Mamma - 6
Alexander ni år - 5
Celina ni år - 6
Morfar - 5

Min mening: Enda en kjempegod middagsrett! urtene og hvitløk ga kjempegod smak til kjøttet og gulrøtter
og purre i pastaen, sammen med litt rømme gjorde den til en vinner!

Dag 3:
Sydlandsk fiskegryte
Pappa - 4
Mamma - 5
Alexander ni år - 4
Celina ni år - 3
Morfar - 5
Min mening: Kjempegod fiskerett med mange gode smaker. Raskt og enkel å lage var den også. 
Og veldig gode råvarer. 

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 795,-.

Les mer om Godtlevert.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Godtlevert. 



Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 

Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.


1 kommentar:

  1. Mmmmm...her var det mange fristelser:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...