torsdag 5. desember 2013

3 nye gode middagstips!

Vi fortsetter å teste ut Middagshjelpen.no.

Vi er fortsatt veldig godt fornøyd. Jeg er imponert over de gode råvarene. Økologisk rømme, Ketchup fra Superbra Mat og skikkelig kvalitetskjøtt.

Denne uken var det mye godt

Vi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:
Dag 1:
Gratinert halloumipasta
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 2

Min mening: Dette syntes vi voksne var svært godt. Et godt middagstips, som så fristende ut da det 
ble servert og svært god kvalitet på alle råvarene. Barna likte ikke halloumi så godt. (Halloumi er 
ost som kan stekes). Det har en litt kraftig smak, men det kan enkelt erstattes av annen ost.


Dag 2:
Gulasjsuppe med godt brød
Pappa - 4
Mamma - 4
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 4
Linn ni år (venninne) - 4

Min mening: Godt med hjemmelaget suppe og godt brød. God smak.


Dag 3:
Laksepasta med dill og gulrøtter
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 3

Min mening: Dette syntes jeg var kjempegodt! Barna var ikke superbegeistret 
for røkelaksen, men ellers en god 
rett med mange gode smaker.

Vi har også fått med fruktkurv. Masse frukt! 5 Kilo! Godt utvalg og rimelig i forhold til det man får. 
Pluss forat det fulgte med mørk sjokolade i høy kvalitet i fruktkurven. 

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 940,- (De har akkurat nå tilbud på kr. 705,-)
Pris for fruktkurv med ca 5 kg frukt kr. 180,-

Les mer om Middagshjelpen.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)

Foto: Middagshjelpen.


Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 
Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...