torsdag 8. august 2013

Lunehjem.no - En av norges beste interiørbutikker på nett!

Jeg har fulgt Lunehjem.no helt fra starten. Jeg fotograferte hjemmet til Lisbeth, som har startet Lunehjem, for flere år siden og jeg har fulgt henne siden. Det har vært en spennende reise fra et lite kjellerlokale til en av Norges største nettbutikker med interiør og fysisk butikk i Tønsberg.

I dag er Lunehjem.no en av mine personlige favoritter. Jeg er ofte innom bare for å bli inspirert fordi de er så utrolig gode til å finne de nye og spennende tingene, som man ikke ser alle andre steder. 

Her får dere litt bilder av utvalget deres:
Lekre Bulb lamper 

Flotte stoler fra HAY
Dekorative lamper fra Muuto
Designlamper fra Arne Jacobsen
Nyheter fra House Doctor
Trendy kobberlysestaker fra Louise Roe
Stilren krakk fra Ogtradisjon
Fine design-muffinsformer 
Med serien Inspirerende Interiørbutikker, ønsker jeg å gi de mindre lokale butikkene litt ekstra oppmerksomhet! 
Tips meg gjerne om butikker du har lyst til å anbefale! Klikk HER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...