tirsdag 14. mai 2013

Ny flott giveaway! Vinn koselig piknikk-kurv fra Lene Bjerre/Drømmehuset! Verdi kr. 498,-

Drømmehuset med Lene Bjerre Shopen ligger i den koseligste gågaten i Bergen (Marken). De en av de eneste butikkene i Norge, som har hele sortimentet av Lene Bjerre. I tillegg har de andre spennende merker. Drømmehuset bugner av nydelige ting som vakre krystall lysekroner, et stort utvalg av klassiske lamper, puter i alle farger og fasonger og gardiner og duker. De har også et stort utvalg av lysestaker, lys og servietter, servise og bestikk.

De gir nå bort en Koselig Piknikk-kurv fra Lene Bjerre (verdi kr 498,-). Den er stor og romslig, med åpninger fra begge sidene, og det er i tilegg plass til to flasker utenpå.


Reglene er:
5 lodd for å like Drømmehuset i Bergen på facebook - klikk HER.
5 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på facebook - klikk HER.
5 lodd for å bli eller være følger av bloggen
10 lodd for å lenke til konkurransen på egen blogg eller lignende
Alle kan delta! Husk å legge inn en mailadresse jeg kan nå deg på hvis du er anonym!
Trekning 11. juni. 

Her ser dere flere fine nyheter fra Drømmehuset i Bergen, med Lene Bjerre Shopen:




77 kommentarer:

  1. Da blir det 10 lodd på meg, er følger på facebook fra før...
    Klem Tone

    tosba67@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Liker begge sidene på facebook og lagt meg til som følger og deler på facebook :)da blir det 10 lodd :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med,15 lodd på meg, er følger og linker deg på bloggen min.
    Hanne

    SvarSlett
  4. Ti lodd til meg:). Følger deg her og på fb:).

    SvarSlett
  5. 15 lodd til meg - er følger og liker både bloggen
    og Drømmehuset på facebook. :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  6. Jeg er med, 15 lodd takk, følger deg pluss at jeg liker begge sidene på facebook :)

    SvarSlett
  7. Deltar med fem lodd og håper på lykken:-)

    SvarSlett
  8. Wow... for en koselig piknik-kurv den håper jeg finner veien til meg :)

    Jeg deltar med hele 25 lodd. Lenker på min blogg, liker begge sidene på facebook og følger deg her :)

    SvarSlett
  9. heisann,
    jeg er trofast følger vet du ;-)
    og det blir 10 håpefulle lodd på meg.
    ha en fin dag og mai måned.
    klem TOVE

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken igjen jeg,skjønn Picninckurv å ha med på tur .9
    25 lodd rett og slett ;)
    Håper vi alle kan få muligheten til mange picninc´er fremover,med eller uten akkurat denne kurven!!!
    TOVEKLEM:)

    SvarSlett
  11. Liker deg her og på fb,samt Drømmehuset :) Ei nydelig picnickurv,håper jeg har lykken med meg :)

    SvarSlett
  12. epostadr.min er salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 15 lodd på meg:)så fine premie:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. 10 lodd på meg:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  15. 10 lodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  16. For en fin kurv :)
    Tar 15 lodd
    -Ingrid

    SvarSlett
  17. Trekker 25 lykkelodd :-))
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  18. 15 lodd! :) Liker begge på Facebook, og følger via Bloglovin'. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 25 lodd til en lykkelig eier av ei hytte ved sjøen!
    En fredelig liten plett 200 meter fra sandstrand og svaberg - vi er priveligerte!
    Når jeg og min kjære skal nyte solnedgangen fra stranden, rusler vi sammen,
    hånd i hånd med vin og mat i posen... - Ja, plastikkposen!!

    Der forsvant romantikken og idyllen, ikke sant? Skammelig, det skulle ikke vært lov!!

    Nyt herlige vårdager du også! :D

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  20. Så fed give away og fantastisk blog
    jeg er med 15 lodder

    annettethyde@gmail.com

    SvarSlett
  21. 5 lodd på meg. Masse fint hos Lene Bjerre.
    Kirsten

    SvarSlett
  22. Kjempefin! :)
    Liker facebooksiden din og prøver lykken med 5 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Superfin:)
    Fem lodd på meg.

    SvarSlett
  24. Den kurven var utrolig fin!! :)
    5 lodd til meg.
    jagersten@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei:)
    Kjempefin kurv!! Jeg vil gjerne være med, 15 lodd til meg:)

    Annelise:)

    SvarSlett
  26. 5 lodd som følger.
    Beste hilsen Helene (eneleh@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. 25 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  28. 10 lodd på meg:)
    inger.spissoy@gmail.com

    SvarSlett
  29. SÅ FIN :)

    15 lodd på meg!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. 10 lodd (tror jeg .. ?) :o)

    Mvh
    lene.mathisen@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg prøver lykken igjen jeg,superfin Picninckurv å ha med på tur:))
    25 lodd rett og slett ;)
    Mvh
    ~Sidsel~ (boen@halden.net)

    SvarSlett
  32. Deltar med 10 lodd.

    jorg_ni@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Deltar med 20 lodd. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg prøver lykken med 15 lodd :-)

    SvarSlett
  35. Deltar med 15 lodd:). Håper eg er heldig. Kari

    SvarSlett
  36. Deltar med 20 poeng om det teller som linking at jeg reklamerer i en facebook status. Liker din og deres side. Jeg kan ikke bli følger da jeg ikke har google konto,men leser bloggen din og vakre hjems blogg fast.
    Turid-Helen
    Turidnemi@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg er med :) trekker ti lodd. Følger her og på fb.

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med :-) trekker 15 lodd :-)

    anitabjo@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg er absolutt med:) Trekker 15 lodd:) Ha en super kveld!

    SvarSlett
  40. Ooooh.... Det hadde vært noe. Jeg elsker Lene Bjerre og ønsker meg ALT!!!
    Mitt lille hjerte, Amalie på 6 år, elsker piknik og har nok syns at det var stas hvis mamma vant en piknik-kurv, så jeg er absolutt med, og tar 15 lodd :)

    Ønsker deg en fin 17. mai.
    :) Susanne

    SvarSlett
  41. jeg tar 15 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  42. 25 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  43. 25 lodd :) (delt konkurransen din på facebook)
    Marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg slennger meg på og håper på det beste :) Følger bloggen din og liker det på facebook. Linker på facebookprofilen min.

    Herlig give away!! Liker, liker!

    Stor klem fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  45. Ah, drømmer om deilig piknikk på solfylt sommerdag, - håper det blir mulighet for mange sånne i sommer.
    Jeg trekker 10 lodd (følger på FB og blogg), og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  46. Liker begge sidene på facebook og tar 10 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg liker begge sider og følger deg fra før, så det blir 15 lodd på meg. Fantastisk flott kurv!
    Ha en super 17.mai! Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg trekker 25 lodd jeg da :) :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  49. Vil gjerne være med på trekningen. Tar 5 lodd, er følger av bloggen. Utrolig fin premie, jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  50. Jeg vil gjerne være med! Tar fem lodd (følger bloggen)

    SvarSlett
  51. 15 lodd liker både her og der ...

    SvarSlett
  52. jeg blir gjerne med! 20 lodd på meg :)

    Ha en fin kveld! Klememr fra Nina

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne ha 20 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  54. Heisann,så flotte blogg:-) legg meg til som følgjer,så det blir 5 lodd på meg:-).
    Sjekk gjerne ut min giveaway:)
    Fin helg til deg!
    Hilsener fra Siv Mette

    SvarSlett
  55. 15 lykkelodd på meg. Elsker denne shopen :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  56. 5 lodd på meg! Krysser fingrene!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Jeg blir gjerne med:) Nydelig kurv!:)
    15 lodd på meg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  58. 10 lodd for å like sidene på facebook. Det var en utrolig fin picnikkurv <3

    Mvh Linda L

    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  59. 15 lodd på meg!

    Jenni
    pussigmjau@yahoo.no

    SvarSlett
  60. 10 lodd til meg!

    Mvh
    Malin, malinsurenhedstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  61. 10 lodd.
    Visste ikke denne butikken eksisterte engang! Skal inn dit ASAP!!!

    Veronicabadekar@gmail.com

    Lykke til folkens! :D

    Veronica

    SvarSlett
  62. 15 lodd på meg! :o)
    God helg!

    krossland@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg prøver lykken med 25 lodd.
    Har likt og delt på facebook.
    Krysser fingrene og håper at kanskje ett av loddene
    er ett lykke lodd.
    Ønsker deg en fin helg
    og en fantastisk sommer videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http;//nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  64. Jeg er med :D
    deltar med 10 lodd :)
    liker x 2 på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotail.no

    SvarSlett
  65. 10 lodd til meg! For en nydelig kurv :)

    SvarSlett
  66. Digger at du har så mange flotte konkurranser ! I tilegg til at du blogger så mye :)

    Jeg trekker 20 lodd denne gangen :D

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nora

      Takk for den hyggelige kommentaren din! :-) Det gleder meg å høre!

      Veldig koselig at du har lyst til å være med!

      Du er hjertelig velkommen!

      Ha en strålende uke!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  67. Håper på 20 lodd...
    Delt giveawayen fra din facebook til min, og både din og Drømmehusets facebook følger jeg forlengst!
    Hva denne picnickurven hadde vært flott å ha med på strandtur nårvi tar ferja fra byen ut til øyene i Oslofjorden!!!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Kjempeflott blogg og giveaway!
    Ti lodd på meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -Andrea

    SvarSlett
  69. 25 lykkelodd på meg denne gangen: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/06/vinn-piknikk-kurv.html

    Klem fra Hilde ♥

    SvarSlett
  70. Heisan!

    Kjempefin giveaway igjen, og jeg blir gjerne med!

    Jeg følger din og drømmehusets FB, jeg er følger av bloggen og lenker konkurransen til min FB :)

    Du har en utrolig flott blogg, en av de koseligste å følge, og så mange flotte giveaway`s :)

    Stå på, og ha en fiiin uke!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett

  71. Woooooooooow!!!!!!!

    Til stranden med plastposen jeg alltid går,
    og jeg liker ikke blikket jeg bestandig får!
    I mangel av en kul kurv på armen,
    får jeg holde motet oppe ved å tenke på varmen:)

    For jeg nekter å holde meg borte fra stranden,
    for hva er vel bedre enn å stikke tærne i sanden:))))
    Rekreasjon for kropp og sjel er det,
    og resultatet kan vel alle faktisk se:))))))

    25 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Den var nydelig <3 10 lodd til meg :D *ønsker*

    SvarSlett
  73. Flott picnickurv. 20 lodd på meg!

    SvarSlett
  74. Så fin kurv !!! Snupper 5 lod (følger på bloggen )

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...