onsdag 30. januar 2013

Har du et inspirerende kjøkken? Da kan du vinne gavekort på kr. 1.000,- fra Lunehjem


Sanselige Rom blir en samling av inspirerende og spennende rom (Kjøkken, bad, soverom, barnerom etc.) fra både Norge og utlandet. Den kommer ut til høsten!

Alle som laster opp bilder, har mulighet for å vinne flotte premier.


Denne gang er det en av mine favorittbutikker gjennom mange år, Lunehjem.no, som gir et gavekort på kr. 1.000! Som kan brukes til hva du vil. Lunehjem.no er kåret til Norges beste nettbutikk og har alltid fingeren på pulsen. De har en stor og spennende nettbutikk, som du finner HER. De har også en koselig butikk i Tønsberg i den gamle brannstasjonen. De gjør mye for at kundene deres skal være fornøyde og er alltid tidlig ute med trendproduktene og alle de gode tingene som er fine år etter år.

De har gratis frakt i hele denne uken (uke 5) og butikken bugner nå av nyheter! Se bare her:

Lik gjerne Lunehjem.no på Facebook for å få inspirasjon og gode tilbud. Klikk HER!

Det eneste du trenger gjøre for å være med i konkurransen, er å lage et nytt innlegg på bloggen din hvor du skriver om konkurransen og har med bilder av kjøkkenet ditt. 

Link til innlegget ditt, ved å klikke på den blå knappen med teksten "Add your link" under bildene! (Se eksempel).

Du må selv ha rettighetene til bildene. De som blir valgt ut til å være med i boken vil få en gratis bok tilsendt når boken er ferdig. De vil også få omtale av bloggen sin sammen med bildene. 

Det er bare å spørre hvis du har noen spørsmål. :-)

Husk at du også kan laste opp bilder fra andre rom!
Inspirerende soverom - klikk HER!
Inspirerende stuer - klikk HER!
Inspirerende jenterom - klikk HER!
Inspirerende bad - klikk HER!
Inspirerende uterom - klikk HER!
Inspirerende gutterom - klikk HER!

P.S. Hvis du synes det er enklere kan du i stedet sende meg bilder på mail: fmj@broadpark.no og bare linke til konkurranse på bloggen din. Og du MÅ ikke ha blogg for å være med heller! :-)

Siste frist for å være med i konkurransen er 5. april!


13 kommentarer:

  1. HEI,
    jeg har lyst til å være med men er så lite flink med det praktiske, linke til.... og hva er url adr som skal skrives inn???
    kan du svare meg, hjelpe meg???
    klem TOVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove
      Url-adressen er link til innlegget ditt. Du finner det ved å gå til innlegget ditt og kopiere inn adressen som står øverst oppe. Den vil starte med bloggnavnet ditt etterfulgt av overskriften på innlegget.
      Etter det er det bare å skrive inn navnet på bloggen din og så en mailadresse. Da er du ferdig.
      Gi meg beskjed hvis du ikke får det til, da skal jeg hjelpe deg!
      Koselig at du har lyst til å være med.
      Klem Franciska :-)

      Slett
  2. Hei på deg:-) Da har jeg laget et kjøkkeninnlegg og linket til deg.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Da prøver jeg lykken og har laget et kjøkkeninnlegg og linket til deg♥ ønsker deg en fin torsdag:) klem mari

    SvarSlett
  4. Da er vi med her også *smil*, takk for invitasjon.

    SvarSlett
  5. Heisann ;o) La inn en gammel link med kjøkkenbilder her men har laget nytt innlegg med stue bilder og linket tilbake til deg ;o))
    Lykke til med ny bok ;o)

    klemklem

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Takker for invitasjon;) Da har jeg vært litt vågal rett og slett og deltatt med flere rom;)
    Takk for tips, og lykke til med ny bok.

    Klem malla

    SvarSlett
  8. Αω, this ωаs an inсreԁibly nice post.

    Taκing a feω minutes аnd actual effoгt tο сreаtе a гeаllу
    good article… but what can I say… I put things off
    a ωhοle lot аnd don't seem to get nearly anything done.

    Have a look at my web site :: Haarwuchs

    SvarSlett
  9. Buhu...trodde fristen var i dag jeg Franciska,men får ikke lagt inn innlegget mitt!Så dumt.Du får ta en titt hos meg om du vil da ihvertfall!
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kjære Tove

      Det er aldri forseint vettu :-)

      Du er velkommen til å sende meg bilder til meg på mail: fmj@broadpark.no

      Send gjerne i lav oppløsning, da kan jeg heller si i fra hvis jeg trenger noen i høy.

      Ha en strålende helg!

      Klem

      Franciska :-)

      Slett
    2. Ja men det var supert,sender noen bilder og prøver lykken jeg da :)
      Toveklem :)

      Slett
  10. It's not my first time to go to see this website, i am visiting this web page dailly and get nice data from here daily.

    Here is my site - haarausfall durch

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...