tirsdag 29. januar 2013

Har du et inspirerende jenterom? Da kan du være med i boken Sanselige Rom!


Sanselige Rom blir en samling av inspirerende og spennende rom (Kjøkken, bad, soverom, barnerom etc.) fra både Norge og utlandet. Den kommer ut til høsten!

Alle som laster opp bilder, har mulighet for å vinne flotte premier.

Denne gang er det Soveromsbutikken Sengemakeriet i Trondheim som gir en flott premie. Av og til kommer man over en butikk med mennesker som virkelig bryr seg om det de gjør. Sengemakeriet er en familiebedrift som har eksistert i mange år. Far og sønn jobber sammen og brenner for det de gjør. De har en spennende nettbutikk, med stort utvalg av sengetøy, dyner, senger etc. Klikk HER for å komme til den! De har akkurat nå flere gode tilbud! Herlig med mennesker som liker det de gjør og som setter en ære i å gi god kundeservice.


Lik gjerne Sengemakeriet på Facebook for å få inspirasjon og gode tilbud. Klikk HER!

Den flotte premien de gir, er to superlekre luksus Antarktis dyner fra Bergen Dun i størrelsen 140 x 200. Antarktis dynene er fyllt med store flotte moskusdun og er vevet i bomullscambric som smyger seg mykt og behagelig rundt kroppen. Dette er skikkelige luksusdyner. Verdien på premien er kr. 3.996,-

Det eneste du trenger gjøre for å være med i konkurransen, er å lage et nytt innlegg på bloggen din hvor du skriver om konkurransen og har med bilder av jenterommet. 

Link til innlegget ditt, ved å klikke på den blå knappen med teksten "Add your link" under bildene! (Se eksempel).

Dere må selv ha rettighetene til bildene. De som blir valgt ut til å være med i boken vil få en gratis bok tilsendt når boken er ferdig. De vil også få omtale av bloggen sin sammen med bildene. 

Det er bare å spørre hvis du har noen spørsmål. :-)


Husk at du også kan laste opp bilder fra andre rom!

Inspirerende soverom - klikk HER!
Inspirerende stuer - klikk HER!
Inspirerende jenterom - klikk HER!
Inspirerende kjøkken - klikk HER!
Inspirerende uterom - klikk HER!
Inspirerende gutterom - klikk HER!

P.S. Hvis du synes det er enklere kan du i stedet sende meg bilder på mail: fmj@broadpark.no og bare linke til konkurranse på bloggen din. Og du MÅ ikke ha blogg for å være med heller! :-)


Siste frist for å være med i konkurransen er 5. april!

13 kommentarer:

  1. Hei!
    Spennende å være med sammen med alle de fine bidragene som er kommet og som kommer til å komme. Jeg har linket til et tidligere innlegg.
    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Jeg har også linket til et tidligere innlegg, legger heller en link på sidebaren i bloggen min ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Hei Franciska

    Har du mulighet til å bytte link for meg?
    Legg heller til dette: http://elisabethsborg.blogspot.no/2013/01/mitt-bidrag-til-jenterom.html

    Ingen krise hvis det ikke går, bare litt ,mer oppdatert versjon:-)

    Ha en fin kveld
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth

      Jeg kan legge inn et innlegg for deg, men jeg får dessverre ikke slettet det. Når du ser på det første innlegget bør det stå et firkantet rødt kryss ved bildet ditt. Klikk på det, da kan du slette det.

      For å legge inn et nytt innlegg klikker du på den blå knappen under alle bildene der det står "Add link"
      Første linje - Legg inn adressen til innlegget (URL) http://elisabethsborg.blogspot.no/2013/01/mitt-bidrag-til-jenterom.html
      Andre linje - skriv inn navnet på bloggen din (Elisabeths Borg)
      Tredje linje - skriv inn en mailadresse til deg
      Da er du ferdig

      Gi meg beskjed hvis ikke du får det til, da skal jeg hjelpe deg.

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  4. Takk, da er det fikset:-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  5. hei hei :) Så mangen kjekke konkurranser. Må du lage et blogginnlegg for hver konkurranse du vil vær med i eller kan jeg lage et felles blogginnlegg for de kategoriene jeg ønsker å delta i? Fek at jeg skriver om alle premiene og legger ut bilde av kjøkkenstue, stue og eventuelt jenterom i et blogginnlegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Frida

      Beklager sent svar! Jeg har vært på vinterferie :-)

      Du trenger ikke lage et innlegg for hvert rom. Du kan gjerne lage et felles blogginnlegg med bilder av kategoriene du ønsker å delta i.

      Lykke til!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  6. Tusen takk for invitasjonen! Det satte jeg stor pris på. Har lagt inn en link på jenterom, får se om jeg får tid til flere. Flott initiativ, de andre bøkene har vært utrolig innspirerende, så dette blir spannende.
    Johanne

    SvarSlett
  7. Hm? ser nå at det står 15.mars som siste frist, men det er jo fortsatt mulig å laste opp. Skulle det være 15 april, eller er et en feil at man kan fortsatt laste opp...? Uansett så la jeg til mitt bidrag, så får du vurdere om man er med eller ikke :)Det står at det er 12 dager igjen å laste opp i dag hvertfall..?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hanne

      Fristen er 5. april. Jeg hadde bare glemt å rette opp datoen, siden vi utsatte fristen litt.

      Du rekker derfor fint å være med.

      Ha en strålende påske!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  8. Sååå mange fine jenterom!!
    Laga sjølv til eit innlegg med jenterom......men glømte å laste den opp her :(
    Men den kan sjølvsagt sjåast her for den som måtte ønskje! :) http://anjasskatter.blogspot.no/2013/04/sanselige-rom.html
    Ha ein fin kveld!!
    -Anja

    SvarSlett
  9. It's remarkable to go to see this web site and reading the views of all colleagues concerning this paragraph, while I am also zealous of getting know-how.

    Feel free to visit my web page Haarausfall stoppen

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...