torsdag 23. juni 2011

Må le litt av meg selv! :-)


Av og til må man ty til litt spesielle midler for å få til den helt rette vinkelen. :-) Ikke ofte jeg ligger på kjøkkenbenken til folk, men i forrige uke skulle jeg fotografere en leilighet i Oslo og manglet akkurat 30 cm. Eieren av leiligheten foreslo at jeg da godt kunne bruke kjøkkenbenken hennes. :-)


Jeg fikk tilsendt dette bildet etterpå. Bra at man ikke alltid kan se bak kulissene :-)


For to uker siden tok jeg en artikkel til neste nr. av Vakre Hjem. Jeg var nødt til å ta den da, da det endelig ble litt sol etter mange dager med regn. Men det jeg ikke hadde regnet med, var at det skulle blåse stiv kuling. Det lette lyse stoffet som skulle ligge mykt drapert rundt den lille uteplassen jeg hadde laget, blåste vannrett og i alle andre vinkler enn det jeg hadde tenkt meg. :-))


Jeg lo godt av meg selv da jeg fløy rundt etter flyvende gjenstander og samtidig prøvde å få festet stoffet med tunge stein, slik at det i hvert fall skulle SE bra ut.


Her ser dere resultatet. Håper vinden ikke synes alt for godt? (tok sikkert 50 bilder før dette). 





Ha en flott Sankt Hansfeiring alle sammen! :-)



11 kommentarer:

  1. Hehe, kanskje man skal begynne å vise mer "behind the scenes"? Eller i dette tilfellet - Behind the photographer!!

    Utebildene ble jo flotte - selv om ikke alltid ting går som vi vil ;-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hehe, ser ikke noe vind jeg. Så her har du vært flink!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. What a great way to photograph!
    Lovely breakfast on the lawn
    Have a nice day
    Mari

    SvarSlett
  4. Hihi, rolig bild på dig, alla sätt är bra. Och så vackert du dukat upp till fika ute, ljuvliga bilder.
    Ha en fin stHans afton
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Moro å se hva som skjer bak et bilde også.. :)

    Syns utebildet ditt ble kjempefint, ikke mulig å se noe vind der!

    SvarSlett
  6. Det der ser helt nydelig ut. Du er flink :)Ha en fin sankthansaften du også :)

    SvarSlett
  7. Wowwww...this picture is great...and big smile on my face to see you lie there......hahahhahha!!

    SvarSlett
  8. Hello Franciskas! You've created a beautiful spot .... I love your lanterns ... the old box with plants .... the stars of wood. Congratulations for your photos ... you are a talented photographer !!!!! Greetings from Italy
    Gilda

    SvarSlett
  9. Underbara bilder!!! På en underbar liten myshörna, där skulle jag gärna sitta och ha picknick hur länge som helst. Önskar dig en riktigt lat och fin midsommar. kram Johanna

    SvarSlett
  10. You practice what you preach, girl! LOL

    xoxoxo

    Sandy

    SvarSlett
  11. Hehe :) Gøy å sjå litt sånne bilder og :)
    Syns ikkje vinden viser i det heile tatt! Det ser kjempefint ut :) Kunne gjerne ha hatt ein date med samboeren der :D God helg! Hilsen Grete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...