fredag 10. juni 2011

ER de ikke søte!! :-)

Jeg holder på med en sommerartikkel til Vakre Hjem og falt helt for de utrolig søte båtene som Karna med Karnas Hus lager. Jeg spurte henne derfor om å få låne en båt eller to og hun laget straks to nye båter, som raskt fant veien fra Bergen til Drøbak! Så utrolig hyggelig! :-) Nå står de her på kontoret mitt og venter på sol og sommer.


Er de ikke søte?


TUSEN Hjertelig takk til deg Karna!! Gleder meg masse til å fotografere dem til artikkelen.


Ha en strålende pinse alle sammen!

:-)

12 kommentarer:

  1. Så søte de var...har akkurat fått Vakre Hjem &Interiør i stua, men gleder meg allerede til neste:)Høydepunkt det!

    Ha en flott pinse:)
    klem fra Katharina

    SvarSlett
  2. Hello! Nice to meet you ;)
    You book is so fantastic, I like it so much! A lot of inspirations... A dream! Thanks from sharing the pics. I link your blog in my blog, I hope it is ok! Have a nice w-end. Lovely, LISA LIBELLE from Switzerland

    SvarSlett
  3. They are so sweet what a nice present !...lovely weekend darling.....xxx...love Ria...

    SvarSlett
  4. DEI søte båtane da:) Nydelege fargar på dei! Tenkte sommar med ein gong♥

    Nyt pinsehelga og lykke til med reportasja:) Gleder meg...
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Hej Franciska
    Fick boken idag ....vad fin den blev :)
    Å tack för raderna du skrivit
    Hoppas helgen e bra
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  6. Kjempesøte, hadde passet på en prikk her inn på hytta hos oss :-))
    Ha en fin pinse
    Klem

    SvarSlett
  7. Hej Franciska
    Jo - de er så fine - da du først skrev både og jeg ikke havde set billederne - får man jo mange associationer ;o))

    Men ingen af dem med så fine både som disse ;o)
    Rigtig god pinse - klem Tina

    SvarSlett
  8. Jag har också upptäckt hennes underbara små båtar, dom är så jättesöta.
    Ha en fin pingsthelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte båter... gleder meg til repotagen ...

    god pinse

    SvarSlett
  10. Heisann, så utrolig koselig og fin blogg du har med masse fine bilder. Har bestilt boken din i posten, og gleder meg bare sånn til den kommer. Kjempefine seilbåter forresten. Skikkelig sommerstemning!

    Ønsker deg en kjempefin pinse.

    Klem Christine

    SvarSlett
  11. knallskjønne og hadde passet helt perfekt inn på de nye gutterommene vi har fått oss her i huset

    SvarSlett
  12. Jätte, jätte söta - sådana skulle man vilja ha...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...