fredag 1. april 2011

Takk for en fantastisk hyggelig lanseringsfest! :-)

Tusen takk til alle dere som møtte opp på lanseringsfesten i går, både gamle og nye, venner og kjente! Hørte det var rundt 70 stykker som deltok! Helt fantastisk :-)

Det var utrolig hyggelig å møte dere alle sammen, og ekstra hyggelig å møte mange av dere som er med i boken og andre bloggere som jeg ellers bare har sett på skjermen! :-) 

Det gleder meg stort at vi har fått til dette prosjektet med hele 50 ulike bidragsytere! Det er så vidt jeg vet det største bokprosjektet som til dags dato er laget med bloggere.

Noe som har vært viktig for meg med dette prosjektet er å vise hvor mye fint det finnes på bloggene og hvor mange dyktige mennesker som finnes rundt omkring. :-)

Vi kvinner har det med å tenke at det lille jeg holder på med, det er vel ikke noe særlig, og vi tenker ofte at alle andre er mye flinkere enn oss. Men vi må slutte å tenke slik! Vi får bli bedre til å se det vi gjør, se verdien i det og glede oss over det vi får til.

Jeg er utrolig stolt av alle som har bidratt til boken! 

Her får dere litt stemningsbilder fra festen!

Tusen takk til Anki med bloggen Landlige hjem, May-Liss med bloggen Malivas Verden og Nina med At home with Nina som har tatt bildene! Og takk til ZanZ for flotte omgivelser :-)

Her er jeg sammen med to gode venninner - Anne Gro og Randi











TUSEN TAKK!

44 kommentarer:

  1. Gratulerer med boka! Skulle gjerne har vore der! Flotte bilder! Eg turde aldri å sende bilder... men kanskje eg blir tøffare ved seinare anledningar? Veldig typisk oss kvinner å føle at alle andre gjer ting bedre.

    Håper du får ei flott helg!
    God klem,
    Elin!

    SvarSlett
  2. Hei søte deg. Var utrolig koselig å møte deg. Fantastisk bok du har laget..
    Takk for at jeg fikk komme på lanseringsfesten.
    Ha en herlig helg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Fantastiske stemningsbilder!!!
    Synd jeg ikke fikk tatt turen, men guuud å jeg gleder meg til å få boken i mine hender!!!

    Du er SUPER flink :)

    Ha en kjempe fin helg

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  4. Heisveis...
    takk for en hyggelig kveld.....gleder meg til og få boken i hende...og nyte
    den i fred og ro:)Ligger bilder på bloggen min og:)
    ha en riktig fin vårhelg...
    klemklem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott bokprosjekt!!
    Ser ut som at det var en topp lanseringsfest!:)

    SvarSlett
  6. hej.. och ett stort grattis till den vackra boken.. har inte sett den mer än i bloggen ...men kan ana hur vackert allt är:) Känner ett rött monogram och hennes bilder är fantastiska.. sen får man se till att få tag i boken oxå.. lycka till med allt.. kram ..från Pia i vardagsrummet..

    SvarSlett
  7. Congratulations!! Looks like a wonderful party!!! Can't wait to get my copy of your book!!! Made a reservation at Bonhof BLoemen in the Netherlands!!!!! Patience;)!!

    GReetings!
    Lynda

    SvarSlett
  8. Gratulerar till ett riktigt imponerande bokprojekt, tappar hakan över att du lyckats med detta arbete på den korta tid, fantastiskt! Lanseringsfesten ser ut till att varit riktigt skojigt, och bordet med dukningen ... vidunderlig!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med boka! Gleder meg til å se den :)
    Skulle så gjerne vært der, men jeg bor alt for langt unna, foreløpig :)
    Liza

    SvarSlett
  10. Congratulations on the presentation of your book ...
    It will be a success
    Good luck
    Mari

    SvarSlett
  11. Takk for i går og supergøy å få veksle noen ord med flinke,flinke deg!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  12. Så fint dere, hadde det.
    Synd jeg ikke, fikk vert der.
    Gratulerer med boken!
    Det du nevner om oss kvinner, er jeg helt enig i.
    Men det er jo bare å kaste seg ut i alt det vakre, eller hva?

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med boken!
    Gleder meg stort til å lese den.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  14. Takk til deg for denne fantastiske boken og for en hyggelig kveld! Klem fra Gry

    SvarSlett
  15. Gratulerer med vellykket lansering... :) Skulle ønske jeg kunne vært der... :)

    Gleder meg til å få boken ♥

    God helg!

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  16. Hi darling......wow.....congratulations.....you look wonderful !!......i can't wait......love love Ria....xxx...

    SvarSlett
  17. Gratulerer med lanseringen. jeg har mottatt invitasjonen til lanseringsfest, men bor desverre så laaangt unna. Bra at det ble vellykket. Lykke til md det.
    Ha en fin helg.
    Klem J.

    SvarSlett
  18. Gratulerer med lansering:) Ser fram til å få boken i hende....
    Lykke til videre:)

    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  19. Grattis med lanseringa av boka. skulle gjerne vært der, men ble litt langt på en torsdagskveld
    Gleder meg til å bla i boka.. blir nok masse inspirasjon å finne der

    Ellers lekker topp du har på deg.. hvilket merke er det, tro??
    Klem Marianne

    SvarSlett
  20. Heisan søte deg og takk for en fantastisk kveld!!♥ Gratulerer!!!
    Du strålte som en sol i går, og det med ALL grunn, for din bok er helt vidunderlig VAKKER!!!
    Jeg sitter fortsatt med smil om munnen jeg!!
    Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, om oss kvinner, jeg skal ta med meg disse ordene om å våge mer ,))
    Takk for du er den du er, det var så koselig å treffe deg igjen!
    Ha en skjønn helg til deg & dine ♥
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  21. Gratulerar så kjempemasse med boka! Og hærregud så nydelig det var der!!

    Ønskar deg alt godt. Klem frå Oline

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye med lanseringen!
    Jeg har nevnt boka di og bloggen i mitt siste blogginnlegg:-)

    Ha en finfin fredag! Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med lanseringen : ) Ser ut som dere hadde en super kveld!! Gleder meg til å kjøpe boken!!
    Nyt helgen!
    Klem Tove

    SvarSlett
  24. Må definitivt sjekke ut boka di!;)
    Trenger du noen malerier så bare si ifra;)
    Ha en god helg!!

    SvarSlett
  25. Hej Franciska
    SUPERGRATTIS till Boken....
    Vad Fin den blev......
    Hoppas Ni hade trevligt på Festen.....hade varit riktigt kul att få vara med .....
    Håkan

    SvarSlett
  26. Gratulerer med boka !
    Vi gleder oss sååå til den kommer ! :))

    Koselig at så mange kom på lanseringa :)

    Helene

    SvarSlett
  27. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Håber I havde en skøn fest. Vi glæder os til at se bogen i handlen.
    Bedste hilsner
    fra evigglade.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Hei, kjære Franciska, tusen takk for en vellykket lanseringsfest! Det var spesielt koselig å endelig møte deg, og du var akkurat så skjønn som jeg trodde. Du har laget en utrolig vakker bok som helt garantert kommer til å bli en stor suksess!
    Veldig gøy å se så mange som kom og kjempekos å få treffe flere av de som jeg har god kontakt med. :)
    Tusen takk for at du ville ha meg med i boken din. Jeg gleder meg stort til å få den hjem!

    Ønsker deg og dine en deilig helg. Nå må du lene deg tilbake og nyte at du er i mål og unne deg gleden du nå må føle! Gratulerer igjen!

    Varm klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  29. Hei Franciska! Tusen takk for i går. Var så koselig å endelig få hilse på deg. Gratulerer med en fantastisk bok. Gleder meg masse til endelig å få den i hus. Kjempekoselig at jeg fikk lov til å bidra.
    Ønsker deg og dine en riktig god helg. Klem Nina

    SvarSlett
  30. Tillykke med bogen
    Nu glæder vi os til at se den :-)

    Hav en dejlig vårdag
    Birgitte

    SvarSlett
  31. Gratulerar till lanseringen och en lyckad fest.
    Det skulle ha varit så roligt och varit där och firat med dig. Jättefin dukning du gjort, dina gäster hade det bra.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  32. Fantastisk Franciska! Et stort tillykke fra meg! Skulle ønske jeg fikk med meg denne lanseringen, men den geografiske avstanden teller ikke min sak.. Boken skal jeg ha, og jeg gleder meg stort. Takk for at du har tro på oss bloggere som jo bare har det gøy, men faktisk kan litt mer enn vi tror på selv:))
    Stor klem til deg

    SvarSlett
  33. Kjempekoselig å få være med på lanseringen!! Gleder meg til boken kommer i posten! Ha en super helg! KLEM

    SvarSlett
  34. at det eneste du mangler nå er et dikt :-)

    http://wp.me/pYtns-xC
    (som du gjerne må bruke ei tekstmelding på :-)
    øystein

    SvarSlett
  35. Kära Franciska,

    Det ser ut som om ni hade en underbar fest och jag ser i så många kommentarer, både här och på andra bloggar, att det var en jättelyckad och trevlig tillställning. Alla är vi ju ense om en annan sak också, att du är otroligt duktig! Det skulle ha varit så härligt att varit med och att ha fått träffat dig, men det får bli en annan gång... :-)

    Hoppas att du nu får en chans att koppla av lite och pusta ut. Varmt grattis igen!

    Jag längtar SÅ efter få boken i min hand!

    Kram,
    Helena

    SvarSlett
  36. Åhh.. jeg kjenner stemningen helt hit :)
    Skulle så gjerne ha vært sammen med dere, men det er ikke alltid alt klaffer. Gleder meg i alle fall veeeldig til jeg får boken!! :)
    Nyt søndagen Franciska!
    Anneliklem <3

    SvarSlett
  37. Skjønner det var en vellykket aften.:) ser jo utorlig lekkert gjort i stand, kos å se mange bloggere...selv om jeg ikke kjenner alle.:-) fått referat fra "mine"..:-) gleder meg til å se boka nå.:-)

    Takk for titten.)

    Klem

    SvarSlett
  38. Stort tillykke med bogen - Den bliver helt sikkert en kæmpesucces! En super idé og kan kun være helt enig med dig. Der er så mange flotte blogge og mange dygtige iblandt og vi skal alle være stolte af det, som vi kan byde ind med.
    Jeg glæder mig til den kommer og vil nyde at sidde på terrassen og læse den :-)
    Rigtig dejlig dag til dig - klem Tina

    SvarSlett
  39. Hei,kjære deg!!
    Det var utrolig koselig å få hilse på deg!! Boken ser "over-all-forventning-ut", en praktbok!! Skjønner fortsatt ikke at jeg er med...:)
    Varm klem♥

    SvarSlett
  40. Åh... jeg hadde så lyst til å sende inn bilder til boken jeg også, men var litt usikker på om anonyme kunne sende inn bildeforslag til boken og jeg blogger jo anonymt, så det ble med tanken.... men hvis jeg velger å bli mindre anonym i løpet av neste år så kanskje jeg kan sende inn noen bilder til vurdering for neste bok, hi, hi! ;))

    Ser ut til at det var en fantastisk flott lanseringsfest og det må jo ha vært kjempespennende å hilse på andre bloggere sånn ansikt til ansikt! :)) Jeg gleder meg til å lese boken!

    Ha en fortsatt fin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  41. Congrats for the wonderful book!!! You have an admirer from southamerica and hope I can get the book!!!!
    hugs from Chile
    maria cecilia

    SvarSlett
  42. I am sooo proud of you!! I wish I could have been there, dear. Thanks for thinking of me.

    Klem,

    Sandy @ My Shabby Streamside Studio
    http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

    SvarSlett
  43. I am so smitten with your lovely blog and do so enjoy seeing the photographs. Sadly, I do not speak your language, and I can only imagine what you are writing. I would like to share something with you. Jeannette Shell Pink Milk Glass has long been a favorite of mine. It was manufactured here in the USA for only a couple of years.....back in the late 1950's. It is not plentiful, but one can still collect it. It brings me a lot of pleasure, and it looks like something that you would treasure, also.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...