søndag 26. desember 2010

Litt julebilder fra huset vårt

Håper dere alle har hatt en riktig god jul! :-)


Vi hadde en veldig koselig og rolig kveld.


Jeg har blitt så inspirert av alle de vakre julehusene deres om dagen, at jeg tenkte at jeg også fikk bidra med litt. Her får dere derfor en liten smakebit fra huset vårt.


Disse rammene med bilder fra barna var små, er noe av den koseligste julepynten vi har på treet. 


Litt julepynt på kontoret mitt.


Denne vakre roten kjøpte jeg på ZanZ. Greinen fant jeg ute i skogen. Blir bare mer og mer glad for naturlig pynt.


Og til sist et lite bilde fra stua vår. I buen har vi fått bygget en stor daybed, med god plass til hele familien. Det er et av favorittstedene mine i huset. Et godt sted å sitte og skrive.

23 kommentarer:

  1. Hej du fina!

    Vilken fanastisk stua ni har!!! Wow jag älskar burspråks-fönstret!

    Roten från Zanz är ju så läcker!
    Kram och ha en fortsatt härlig jul!
    Mia

    SvarSlett
  2. ♥GOD JUL♥
    Ååå for noen lekre bilder og den kosekroken din likte jeg svært så godt!! Skjønner at det er et av favorittstedene dine!;))
    Herlig dekorert og treet var så flott med de nydeligste rammer av dine gullklimper ;))
    Ønsker deg og dine en fantastisk skjønn fortsettelse av Julen! ,))
    Varme juleklemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. For noen flotte bilde du viser. Ønsker deg God Jul og Godt Nyttår =)Juleklem fra Monica

    SvarSlett
  4. For noen fantastiske bilder. Det siste var rett og slett vakkert! Kan tenke meg dere har kost dere i julen.

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig hjem du har!
    Kan jeg spørre hvor det går ann og få tak i det store svart bilde(med skrift) du har på veggen??Det var kjempe lekkert:O)

    Fortsatt god jul til deg og dine!

    Linda

    SvarSlett
  6. NYYYDELIGE BILDER - OG FOR EI FANTASTISK STUE!!!
    Skjønner godt at du koser deg her.

    En fortsatt god julefeiring ønsker jeg dere!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  7. What a beautiful home you have darling.....love your wodden table!!! happy evening....love Ria.....
    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

    SvarSlett
  8. Tusen takk for alle de koselige kommentarene deres :-)

    Linda, plakaten er fra Home & Cottage, de har den i flere forskjellige utgaver. Ikke så dyr heller, rundt 600,-

    Ha noen fortsatt fine juledager!

    Juleklem

    Franciska :-)

    SvarSlett
  9. Åh aldeles nydelig den buede veggen og herlig daybed, -og fantastisk flotte vinduer med de kryssene!!! Jeg er også veldig, veldig glad i naturmaterialer, men av alle ting så er faktisk juletreet vårt kunstig, hi, hi! ;)) SÅ nydelig pyntet det treet ditt, -i det heletatt mye julevakkert å se hos deg! ;) Jeg ønsker jeg deg og dine en fortsatt fin jul i nystua! :)) Juleklem, Ann, Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  10. Perfekt plassert kosekrok,i den vakre buen med de enda vakrere vinduene!Kunne glatt hoppet oppi der ja:))))
    Og så ble jeg jo bare enda mer nysgjerrig på resten av stuen,for vi får jo se glimt av hvilket herlig sted du har...tøft,lekkert og koslig på samme tid :)
    Håper du og dine får mange deilige stunder videre i julen:)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  11. Så NYDELIG. Den daybeden så god ut. Skikkelig flott hos deg. Rammene med bildene var jo så søte.
    Ønsker deg en god kveld videre.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  12. Så koselige julebilder! Digget de små rammene i treet med julebilder av barna - nydelig pyntet kontor og SÅ koselig stue og daybed!!!! :)

    Ha ei fortsatt koselig jul!!
    Klem

    SvarSlett
  13. Heia
    Så lekkert du har det !!
    Den roten var så flott!
    Klem

    SvarSlett
  14. Oh, it's amazing! Merry Christmas!

    SvarSlett
  15. nyyyydelig nyyyyydelig nyyyyydelig......og skulle gjerne sett hele huset ditt.Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
    Håper dere har hatt en stille,rolig og koselig jul så langt.Her har freden senket seg og magene vokst...hi hi
    Kan jeg spørre deg hvor den sorte plakaten er i fra,den er bare så fin.
    Stor juleklem fra Mathilde og meg

    SvarSlett
  16. Veldig veldig vakkert :) Nydelig stue du har... og ett himelsk tre! God Jul!!!

    SvarSlett
  17. Herlig stue! Så koselig å ha et slikt samlingspunkt som daybed`n. Flott tre også! Mye fint å se her, med andre ord :)

    Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  18. Som vanlig er det bare en ting å si...lekkert! :)

    SvarSlett
  19. vakkert vakkert og vakkert;) Du skulle nesten hatt en LIKER knapp på Bloggen din som man har på facebook;)
    Herlig pyntet Juletre...;)
    Ha en fortsatt god Romjul ..
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  20. Olala..
    Vakker rot og innbydende og smakfull stue
    F

    SvarSlett
  21. åååå så flott!!!!! Nydelig! God jul videre :-)

    SvarSlett
  22. Nydelig stue!!
    Takk for flott inspirasjon!
    Fortsatt fin romjul til deg og dine!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...