torsdag 2. desember 2010

Jul i den gamle funksjonærboligen

Den gamle funksjonærboligen er et helt nydelig sted, som jeg har vært flere ganger og fotografert. Den er på hele 850 (!) kvadratmeter og er vakkert innredet med mange nydelige og personlige detaljer. Anita som eier den er en av de mest gjestfrie personene jeg har møtt, det er derfor alltid ekstra koselig å være der.

Her får dere litt bilder derfra, de er i denne utgaven av Maison:





Her prøver jeg å få fyr på peisen. Det er for øvrig samme peis som ble brukt på coveret av det siste nye nr. av Maison. (Det er det første coveret mitt, er litegrann stolt. :-)




22 kommentarer:

  1. For et vakkert hus! Grattis med forside:) Du tar meget pene bilder:)

    SvarSlett
  2. Beautiful !! you make the best pictures ever.....lovely house....love your work.....love Ria....

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    Gratulerer som forsidepike. ;o)

    Fine bilder av et flott hus.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  4. Tror det lå noen bilder av huset på msn.no i dag også. Om ikke jeg husker feil..
    Koselig hus :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med første MAISON cover..vakkert bildet..og nydelig bolig(av hva jeg kunne se:))
    Likte spesielt godt bildet av trappen og lyktene..var så fin detalj med skinnfellen på trappen..
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  6. Grattis till en jättefin omslagsbild, den ska du vara stolt över. Härligt vackert hus, förstår att det är roligt och göra fotojobb där. Underbart fina bilder du tar.
    Trevlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. en fantastisk hjem og ett nydelig innbydende cover, gratulerer så mye. klem

    SvarSlett
  8. Vakkert hjem!! Gratulerer med et fantastisk cover :))

    SvarSlett
  9. NYDELIG hus...
    bli gjerne me på julekalenderen jeg har gående på bloggen min
    klem

    SvarSlett
  10. Nyyyyyydelig bilde,gratulerer så mye.Forstår godt at du er stolt.Også Maison da,mitt favoritt interiør magasin.
    Vi sees på onsdag,klem fra meg

    SvarSlett
  11. FLOT FLOT FORSIDE
    Du er en meget talentfuld fotograf.
    Glæder mig til at se dine nye bøger,som vil blive modtaget med begejstring.
    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med flott forside!! Spennende jobb du har :-) Gleder meg til å følge deg videre!! Klem

    SvarSlett
  13. vakkert vakkert vakkert!:) skal så absolutt ha det bladet:)

    SvarSlett
  14. Gud for ett varkkert hus. Og nydelig blogg med masse flotte bilder. Den peisen er ett virkelig syn. Skjønner godt at den havnet i bladet!
    Legger meg til som følger jeg!
    Ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  15. For et fantastisk hus. Skjønner at du finner bra location for bilder der. Tenk å feire jul der!!

    Ha en fin lørdagskveld.
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  16. Hallo!
    Das Haus ist ein Traum your house was a dream
    Grüße aus Deutschland

    SvarSlett
  17. Det ser kjempe-koselig ut, Franciska!! For et vakkert hus!!

    Ha en fortsatt fin adventshelg:)

    KLEM KLEM
    Anette

    SvarSlett
  18. Så vakkert! Gratulerer med en flott reportasje. Vet at du har mye arbeid bak hvert oppdrag. :o)
    Maison er virkelig en av mine favorittmagasiner, og derfor ekstra morsomt å se en av dine jobber på trykk her. Følger med deg, vet du.

    Håper du har fine dager. :o) Ha en koselig 2. søndag i advent, Fransciska!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  19. Oi oi oi... for et vakkert hus
    Klem

    SvarSlett
  20. Heisann, og gratulerer med flott forsidebilde, har kjøpt bladet og det var på grunn av den fine forsiden, da visste jeg ikke at den var din heller;)

    Ha en fin dag og kos deg videre med juleforberedelser:)

    SvarSlett
  21. Nå fikk jeg lyst til å kjøpe Maison også! Nydelig forside, og helt fantastisk fine vinterbilder. Du sa det; naturen gjør det best!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...