fredag 17. september 2010

Med sans for detaljer

Til neste nr av Vakre Hjem har jeg vært på et veldig koselig besøk hos Heidi med Charm Design. Hun har en herlig blanding av nytt og gammelt, rustikt og romantisk, innrettet med sikker hånd. Synes også det er veldig forfriskende med mørke detaljer og elementer.

Jeg synes det er veldig stas at hun ble nr. 3 i konkurransen om Norges mest inspirerende hjem. Velfortjent, for her var det mye å bli inspirert av. Det er så godt med hjem som ikke bare er fine, men som man også virkelig føler seg velkommen og hjemme i.





27 kommentarer:

  1. Spennende..ser jo kjempe fint ut!!!
    Gleder meg til å se mer:)
    Rikke:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder !
    kjempe moro med heidi sin plassering
    ønsker deg en fin kveld
    hilsen fra anita s

    PS - giveaway inne hos meg

    SvarSlett
  3. Veldig flotte bilder!! Kunne godt bodd der ;P

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Et nydelig hjem, en svært verdig 3.plass!!
    Klem fra Drøbak nord♥

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig:)

    Ps. MAlingen hos Zanz var lekker.. Venter på de skal få inn nå;)

    Takk for tips her:)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert!

    Gratulerer med 3.plassen:=)

    Hanne

    SvarSlett
  7. Det er min yndlingsblogg:)) Hun har sin helt egen persolige stil, hvor alt er så gjennomført og smakfullt! Har funnet masse inspirasjon i den bloggen!

    SvarSlett
  8. Takk for inspirerende bilder=) Nydelig=)

    SvarSlett
  9. så lekkert! flotte bilder

    klem beate

    SvarSlett
  10. Ein av dei bloggane eg leste fyrst! Nydeleg stil. og veldig gjennomført!

    Hadde eit spm. til deg; lurte på om du har fleire slike stoff, med fransk teksttrykk på? Kvite. Kjøpte vel i vår?

    Ha ei fin helg!
    Klem E :)

    SvarSlett
  11. Å, ja; Heidi har et vakkert hjem!! Kjempe-lekre bilder!!

    Ha en fin helg!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  12. Tusen tusen takk søte deg.
    Håper leserne blir fornøyde med repotasjen.
    Hele familien venter i spenning.Og spesiellt fornøyd er Mathilde som får bilde av seg selv i bladet.Og mange bilder av rommet sitt.
    Vi gleder oss,du har gjort en kjempe jobb.
    God helg til deg og dine
    Klem Heidi

    SvarSlett
  13. Kjempefine bilder av eit nydelig hus! En av mine favorittblogger.
    Ha ei fin helg.
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  14. Gleder meg;)

    Nydelige bilder!!

    God helg!

    klem

    SvarSlett
  15. Åja Heidi har et kjempe-vakkert hjem!
    - nydelige bilder du har tatt:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  16. ja heidi har et vakkert hjem og jeg gleder meg til å se det i vakre hjem :))

    God helg
    Klem,kari

    SvarSlett
  17. Flotte bilder, her er det bare å glede seg til å se mere skjønner jeg ;)

    SvarSlett
  18. Har fulgt Heidi blogg en stund, og jeg maa si jeg er stor fan av hennes hjem og stil.
    En veldig inspirerende blogg ogsaa!

    Nydelig bilder du har tatt <3


    klem Nina

    SvarSlett
  19. Enig at hun har et flott og inspirerende hjem. Flotte bilder du har tatt av det.

    SvarSlett
  20. Et nydelig hjemmmm
    og veldig fine bilder av det ;)
    Dette blir veldig bra !

    God lørdag !

    SvarSlett
  21. Flotte bilder fra et flott hjem, liker denne stilen veldig godt så jeg synes jo dette var det flotteste hjemmet :-)))
    Ha en flott helg,gleder meg til neste utgave av Vakre Hjem

    Klem Anita

    SvarSlett
  22. Lekkert, lekkert, gleder meg til å se mer. Du verden for en herlig jobb du har, tenk å få komme inn i alle disse flotte hjemmene. Ha en fin søndag, Franciska! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  23. Herlig! Lyst og lekkert, og deilig kontrastfyllt med gammelt og nytt, sort og hvitt. Et varmt og personlig hjem med stil. Jovisst likte jeg dette. :)

    SvarSlett
  24. Kjempeflotte bilder av et herlig hjem! Liker så godt blandingen av moderne design, Ikea og gamle funn!

    Ha en god søndagsettermiddag!

    SvarSlett
  25. Ja, hun har et virkelig vakkert hjem!! Jeg gleder meg til utgaven av Vakre Hjem den reportasjen kommer i;)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  26. Så nydelige bilder!

    Ønsker deg en herlig uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  27. Hei igjen! Det var eg som spurde etter kvite stoff med fransk tekst. Og dersom du har to til, vil eg gjerne kjøpe dei! Er dei dyre? Av ein eller annan grunn har du kome inn på den gamle bloggen min? Eg starta med blanke ark i vår, så viss du trykkjer på navnet mitt her i kommentaren, skulle du komme dit? Kjempekjekt at du ville vere følgjar, eg trur eg nesten var den første til å bli følgjar hos deg :) Men du er det som sagt på feil blogg ;)

    Takk for svar så langt!
    Klem Elin :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...