torsdag 2. september 2010

I dag har jeg hatt en utrolig hyggelig dag med Aina fra Aina's Charme og Modern Country. Hun hadde laget de nydeligste tingene av vakre gamle tekstiler som jeg fikk fotografere til neste nr. av Vakre Hjem. Hvilken skaperglede og for en kreativitet!


Hennes kjære søster var også snill og stilte opp som modell. Det ble mange gode bilder. Jeg skulle ønske det fantes blogg med duft, for hun hadde bakt både hvetekaker og den deiligste eplekaken til jeg kom. Med hjem fikk jeg også et glass av det deiligste hjemmelagde eplesyltetøyet. Til og med med en søt liten linhat håndbrodert med en fin F. 


Jeg trodde høsten hadde meldt sin ankomst, men vi hadde strålende sol og skikkelig sommervær hele dagen. Deilig å kunne få bare litt mer sommer.

13 kommentarer:

  1. ...å du tar de vakreste bilder! Gleder meg allerede til neste Vakre Hjem:)

    SvarSlett
  2. Fikk Vakre hjem i posten i dag - og det var lekkert. ÅÅ, som jeg gleder meg til neste utgave. Du må da ha en fantastisk jobb.
    Klem, Jannicke

    SvarSlett
  3. Hei, så heldig du har vært. Aina er bare så koselig. kan tenke meg at du hadde en flott dag. Kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Gleder meg til bladet kommer i posten! Du tar fantastiske bilder! Må være en utrolig givende jobb. Henter massevis av inspirasjon hos deg:-)
    Gleder meg til å følge med videre....
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. Åhhhh, har du varit hos Aina.....
    Då förstår jag att du har haft en underbar dag!
    Hon är så kreativ så jag förstår att du varit i himmelriket.
    Nu vet jag att jag kommer att VÄÄÄÄÄÄÄÄNTA extra mycket på det numret av Vakre Hjem.
    Ha en fin helg!
    Kram Mia

    SvarSlett
  6. Aina er super flink & kreativ... ♥

    Gleeeder meg til å se resultatet... ☺

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  7. Så nydelig! Gleder meg til å se i bladet:) Go helg!

    SvarSlett
  8. Gleder meg stooort til den utgaven kommer!!♥
    Hørtes ut som du har hatt en fantastisk dag på jobb - herlig!♥
    Hun lager jo de lekreste ting, så kreativ og god!!♥
    En nydelig fredag & helg ønskes deg,
    klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  9. Å for noen skjønne bilder,lukten av nybakt brød nesten siver ut av skjermen her ;)
    Og enda viktigere - nå minte du meg på at jeg må løøøøpe og kjøpe siste nr av vidunderlige,deilige Vakre Hjem.Helgekos!Jippi!!!!!!!!!!!!!!:D


    God Helg!

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder - syntes jeg kjenner lukten jeg... det smakte nok helt fortreffelig også..

    god helg
    Anita S

    SvarSlett
  11. du er heldig ,nydelig hjem og noe godt å spise.. også får du de nydligste bilder:)
    ha en kjempe fin helg! får håpe solen blir en stund til:)

    SvarSlett
  12. Aina er et stort forbilde, bloggen er høyt opp på lista mi og jeg er lykkelig eier av feler av hennes kreasjoner!!
    Tar GJERNE en kaffe med deg når du får hodet over vannet!!klem og god helg♥

    SvarSlett
  13. Kjøper vakre hjem av og til...mye vakkert å titte på.

    Herlige bilder du har, ble sulten, det så veldig godt ut, og hjemmelaget syltetøy er jo bare nam, nam!!


    Ønsker deg en nydelig helg!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...